Sivukartta | Haku | Tulosta   | Kirjaudu  
Etusivu Ajankohtaista Yhteystiedot Lomakkeet Palveluhakemisto Palvelumaksut Palaute

Takaisin

Sähköisen asioinnin käyttökatko 22.11.2019 - 25.11.2019

Sähköisessä asioinnissa on käyttökatko 22.11.2019 - 25.11.2019 potilastietojärjestelmän päivityksen vuoksi.

Huomioitavaa ettei mm. asiakkaan sähköisesti täyttämiä esitietolomakkeita voi hakea Hyviksen kautta. Myöskään pikaviestitin, sähköinen ajanvaraus ja tekstiviestimuistutukset eivät ole käytössä.
11.11.19
Kommentti (0) Lisää kommentti

Uutisotsikot:
Tavarakuljetusten hankinta, lisäkysymykset (10.12.19)
Pesulapalvelujen hankinta, lisäkysymykset (09.12.19)
Joulun 2019 aikataulut hoidon ja hoivan palveluissa (09.12.19)
Joulun 2019 päivystys sosiaalityössä (09.12.19)
Pesulapalvelujen hankinta (27.11.19)
Henkilöstömuutoksia liikelaitoskuntayhtymässä (27.11.19)
Reseptien uusimisessa käyttökatko 20.11- 24.11.2019 (14.11.19)
Työterveyshuollon puhelimitse tapahtuva ajanvaraus/neuvonta (14.11.19)
Työvaatteiden vuokrauspalveluhankinta, lisäkysymykset (13.11.19)
Sähköisen asioinnin käyttökatko 22.11.2019 - 25.11.2019 (11.11.19)

Suupohjan peruspalveluliikelaitoskuntayhtymä • Hallintoaukio • PL 100, 61801 KAUHAJOKI • (06) 2413 2000